hasan 2. yemek noobluğu

bana sen gelme ulan ayı dediğiniz yemek nasıldı
gangstahk
:
11:56
hoahaah :D:D
iyiydi ya
sağlam yere götürdüler
eleman orda ısmarladı
hayvani de tip bıraktı la
25 tl
:D:D
M-Ray
:
11:56
:D
gangstahk
:
11:57
gerçi 2 dolar
M-Ray
:
11:57
bunu da 2. peter vakası olarak
gangstahk
:
11:57
felan ama artık
M-Ray
:
11:57
literatüre geçiriyorum
fazla içerlendim
psikolojim falan bozuldu
arkadaşlarım tarafından yüzüstü bırakılmak vs..
gangstahk
:
11:57
niye yok yere üzülüon anlamadım la
:D:D
11:58
sende çok bi kayıp olmadı bence
murat bu arada yemeğe geç geldi noob
aşırı önemli piposunu alayım derken...
M-Ray
:
12:00
la ne yok yeresi
anlatıyom bi ton şey
"niye yok yere üzülüon anlamadım la"
dat answer
gangstahk
:
12:00
:D:D anladım da şimdi şöyle düşün
12:01
sen hariç herkes dernekten di
garip kaçmazmıydı?
böyle sırf dernek hakkında felan da konuştuk
başka konuşmadık
M-Ray
:
12:01
hayır olm
murat trash
gangstahk
:
12:01
adam belki bir yabancının varlığında raad etmezdi
sonra bize söverdi
M-Ray
:
12:01
sözde iddia ettiği pozisyonu kullanabilirdi
dernekte yükselmiş de falan
12:02
bi de sadece 1 kişinin arkadaşı değilim yani
gangstahk
:
12:02
cidden senden başka yokqkq tu
M-Ray
:
12:02
3 kişinin arkadaşıyım orada
too random değil sanki
biraz da insiyatifle olucak işti
gangstahk
:
12:02
belki olurdu bilemedim de
M-Ray
:
12:02
murat a dargınım asıl
12:03
senden daha fazla influence ı var çünkü
gangstahk
:
12:03
:D:D:D influence power gained
M-Ray
:
12:03
bakalım 3. yemek cockblock u ne zaman yaşanıcak
1. peter
2. selim
gangstahk
:
12:04
hoahahahha
sen niye bunlara genel olarak sinir oluosun anlamadım.
peter da da adam bizi specifically çağırdı ve
12:05
bitirme hakkında konuştuk epey bi
niye burda bulunmak isteyesin çözemiyorum.
M-Ray
:
12:05
so what lan
yanda yemeğimi yerken
sizi dinleyemez miyim sadece
jesus..
ben olsam herhangi birinizin yerinde
arkadaş grubundaki
4. kişiyi aldırırım yani
12:06
triple satış
gangstahk
:
12:06
öyle bi sinir olmuşunki yok yere
sanki peter : "emre de gelsin mi ya cool guy?"
demiş bizde "yok ya salla ibneyi eğlenmemize bakalım ;)"
demişiz
:D:D
M-Ray
:
12:07
D:D:
evet
belki de oldu
gangstahk
:
12:07
yok ya peter ciddein inappropiate
olurdu
bunda kind of
yani bi raad olursak
sevinirim
bunları da sonra grudge tutmazsak bide...
M-Ray
:
12:08
peter in yanında yerini aldı
altın harflerle
kalabalık 3. strike ı bekliyo heyecanla
gangstahk
:
12:09
bide ben kuzenlerimle onların yazlığına gitmiştim ya
2013 te
sen tamamen random bir birey olarak
"niye çağırılmadım???"
demiştin
onu da yazdın mı sevgili kardeşim?
M-Ray
:
12:10
:D
o şakayla başlamıştı
sonra senin
"mantıksız, alakasız, loholol"
tarzı şeylerin sebebiyle uzamıştı
12:11
murat ların yazlığına gittiğimizde
adam arkadaşını getirdi mesela
hakan
biz hiç tanımıyoz vs
ama kaynaştık
murat foresee eyledi orada akacağımızı
yani senin mindset te
böyle bi olay imkansız
nasıl yaptık acaba
gangstahk
:
12:12
murat bi kere host orada
istediğini çağırır
M-Ray
:
12:12
:D
senin mindset ama
hiç tanımıyon lan???
12:13
hiç görmedin lan??
gangstahk
:
12:13
hoahahaah o manaya nasıl çevirdin lan?

Yorumlar