Hasanic Noobry

M-Ray: https://www.youtube.com/watch?v=_moyvs3QWwE
M-Ray: şu efsanevi oyuna like vermemişin
affedilmeyen216: Published on Sep 5, 2017
affedilmeyen216: dude
affedilmeyen216: aradın mı harbi
affedilmeyen216: like vermediğim videoları
M-Ray: can you just
M-Ray: without laga luga
affedilmeyen216: bu kanal öldü
affedilmeyen216: derdin ne anlamadım
affedilmeyen216: whatever
M-Ray: video lar duruyor
M-Ray: niye like ını esirgiyon anlamadım
M-Ray: mis gibi de oynamışım
affedilmeyen216: şuan yine bi ödevle boğuşuyorum
affedilmeyen216: ve steam den:
affedilmeyen216: 4 ay önceki video ma like vermemişsin????
M-Ray: hasanic bahanelere başvuracaksan
M-Ray: zaten uzatmayalım olayı
affedilmeyen216: benim psikoloji yi bi düşünsene
M-Ray: verseydin vaktinde la
M-Ray: adama bak
M-Ray: hem suçlu hem güçlü
affedilmeyen216: M-Ray: verseydin vaktinde la
M-Ray: adama bak
LOL
affedilmeyen216: M-Ray: hem suçlu hem güçlü
like vermemek illegal?
affedilmeyen216: 1 like var belki benim?
M-Ray: :D
M-Ray: benim la o like
M-Ray: hahahaha
affedilmeyen216: hatırlamıyorum yani
affedilmeyen216: doğal olarak
M-Ray: benim olmasa herhalde bişey demem
M-Ray: senin olduğunu assume ederim
M-Ray: hahaha
M-Ray: ayrılsak da beraberiz de parti kuruyolardı
M-Ray: seçim sonucu 1 oy alıyodu
M-Ray: herkes o oyu ben attım diyodu
M-Ray: :D
affedilmeyen216: :D:D bence sen unuttun
affedilmeyen216: bana laf sokuon
M-Ray: noob
affedilmeyen216: neyse ya lanet olsun
M-Ray: like verdiğin belli oluyo orada
affedilmeyen216: soktuğumunununun like ına
affedilmeyen216: vereyim de
affedilmeyen216: çenen kapansın
M-Ray: nice
M-Ray: finally
M-Ray: jesus
affedilmeyen216: cidden sus mk
affedilmeyen216: link i at bidaha
M-Ray: M-Ray: https://www.youtube.com/watch?v=_moyvs3QWwE
M-Ray: şu efsanevi oyuna like vermemişin
affedilmeyen216: VERMİŞİM LAN
affedilmeyen216: FUCK YOU
affedilmeyen216: jesus
affedilmeyen216: kendi vermeyi unutmuş
affedilmeyen216: 1000 yıl önceki videolarına
M-Ray: noob
affedilmeyen216: creep gibi bakıp
M-Ray: vermişim ben
affedilmeyen216: 2 like dan aşağılara
affedilmeyen216: laf sokuo
affedilmeyen216: fuck off
M-Ray: şuan yine yaptığın mallığı unutmuşun
M-Ray: yüklendiği zaman keyfinden like vermeyip
M-Ray: aynı anda 1000 tane verdiğin zamanları unutmuşun
M-Ray: senin "batch" like ların
M-Ray: bi de çok iyi bişeymiş gibi övünüyodun
affedilmeyen216: tartıştığımız konuya bak ya
affedilmeyen216: jesus christ
affedilmeyen216: sende unutmuşun mk
affedilmeyen216: ne laga luga yapıon
affedilmeyen216: kaç dk çöp oldu
M-Ray: hahaha
affedilmeyen216: waste of space ya
M-Ray: unutmadım ben
M-Ray: verdim like ımı
affedilmeyen216: AM
affedilmeyen216: vermişim
affedilmeyen216: 0 saymış
M-Ray: başka hesap aç, like ı ver
affedilmeyen216: veremiyom
M-Ray: arttır onu
affedilmeyen216: işte
M-Ray: do your duty
affedilmeyen216: bak unfriendlerim
affedilmeyen216: biraz daha konuşursan
affedilmeyen216: shut up
M-Ray: hahaha
M-Ray: hasanic tehdits
M-Ray: vaktinde vercektin işte
affedilmeyen216: SUS
M-Ray: whaeva

Yorumlar