kemal atila funny noobhluk

M-Ray: face ten videomu izlesene ya
M-Ray: son paylaştığımı
M-Ray: :D
XSoldier: gözükmüyo ?
XSoldier: video falan yok la proflinde :D
M-Ray: son paylaştığım gözükmüyo mu
M-Ray: ya
XSoldier: ben göremiyorum en azından
M-Ray: arkadaş değil miyiz la
M-Ray: :D
XSoldier: gözükmüyo
XSoldier: link at
XSoldier: ne videosu
M-Ray: nasıl lan
M-Ray: kafama takıldı
XSoldier: gir bak
XSoldier: kimlere gözüküyo
XSoldier: sağ altta yazıyo ya
M-Ray: teamviewar ac
XSoldier: belki beni engellemişşindir :D
XSoldier: teamviewer kurdurma şimdi
M-Ray: ohoo
M-Ray: kurulu değil mi
XSoldier: yok
XSoldier: ne işim var teamviewer la
XSoldier: :D
XSoldier: sen beni emre ile karıştırdın
XSoldier: adam teamviewerla sc2 oynamaya çalışmıştı
XSoldier: benim pcden :D
M-Ray: :D:D:D:D
XSoldier: en son 11 ağustosta kapak fotoso güncellemişşin :D
XSoldier: bide arada doğum günü kutlamaları var
XSoldier: kendine özel falan mı paylaştın ki .D
M-Ray: yalan la
M-Ray: gören görüyo
M-Ray: videoda 3 tane like var
M-Ray: :D
XSoldier: :D
XSoldier: nası olm ya
XSoldier: nas olabilir
XSoldier: bana gözükmeyecek şekilde paylaşabiliyosun
XSoldier: öyle falan mı yaptın :D
M-Ray: al hadi
M-Ray: public yaptım
M-Ray: :D
M-Ray: bi bak
M-Ray: sana özel secenek var :D
M-Ray: everybody except kemal
M-Ray: world - kemal
M-Ray: :D
XSoldier: atila steamide mi mustafaya kaptırdın lan :D
XSoldier: :D
XSoldier: gözükmüyo bişey
XSoldier: taşşak geçiyon heralde :D
M-Ray: :D:D
M-Ray: olm yok
M-Ray: facebook un oyunları bunlar
M-Ray: bunlaaaaaaaaaaaaar
M-Ray: okyanus ötesinden
M-Ray: :D
XSoldier: gözükmüyo 3 likelı videon :D
M-Ray: al la seni tag ledim
M-Ray: hala görünmüyo mu
XSoldier: la olm ben seni atila sanıyorum :D
M-Ray: abi
M-Ray: sen nesin ya
XSoldier: :D
XSoldier: :D
XSoldier: nasılsın la ne ettin :D
XSoldier: verdin mi projeleri
M-Ray: nasıl bi fail iz abi ya
M-Ray: kaydedecem konuşmaları
XSoldier: valla fena :D
M-Ray: atilaya göstercem
M-Ray: :D
XSoldier: göster göster :D
XSoldier: ben ss alcaktım
XSoldier: tam :D
M-Ray: verdim projeleri ya

XSoldier: atilanın profilden :D

Yorumlar