hasan thompson aşalanması :D

affedilmeyen216: komplo teorileri :D
affedilmeyen216: benimde beynim böyle çalışıo
affedilmeyen216: şunun filmi olsa
affedilmeyen216: şöyle yapardım diye
M-Ray: haha
affedilmeyen216: mesela OR cıyı az öldürme fantezisi kurmadım
affedilmeyen216: :D
affedilmeyen216: en son prof u ikna edip tommy gunlarla tarıodum
affedilmeyen216: :D
affedilmeyen216: tarıoduk
affedilmeyen216: *
M-Ray: tommy gun ı bilmiyom la
M-Ray: anlamadım :(
affedilmeyen216: google vartmış diyorlar
M-Ray: :D
affedilmeyen216: resmine bak
affedilmeyen216: şimdi tarif edersem sıçar
M-Ray: oha oha
M-Ray: thompson la bu
affedilmeyen216: evet
M-Ray: kısaltmalı ismini sevemedim
M-Ray: tam isim cool işte
M-Ray: tommy ne la
M-Ray: çocuk ismi gibi
M-Ray: :(
affedilmeyen216: sana söverim şimdi ha
affedilmeyen216: hayranı olduğum silaha
M-Ray: ben hayranıyım asıl la :D
M-Ray: sana noluyo
affedilmeyen216: hangi mermi türünü kullanıo
M-Ray: o yüzden tommy adını yakıştıramadım
affedilmeyen216: gogılsız söyle
affedilmeyen216: bakalım
affedilmeyen216: daha takma isim listesini bilmion
affedilmeyen216: hayranymış
affedilmeyen216: :D
M-Ray: sana ne diycem şimdi bak
M-Ray: http://www.youtube.com/watch?v=sx4NGQorzhM
M-Ray: şunu izle bi
M-Ray: cevabım da bu :
M-Ray: i dont know its nickname, i dont know the bullet type it uses, i just know that i had killed many men than you using that gun
affedilmeyen216: 0 mk
affedilmeyen216: oda
affedilmeyen216: :D
M-Ray: :D
M-Ray: 0 mı :d:D:DD:D:D:
M-Ray: cod2 diye bi oyun varmış kanka
M-Ray: multisi yıllarca oynanmış toplumca
affedilmeyen216: onuda sayıyoz mu=
affedilmeyen216: :D
M-Ray: sen video yu izledin mi
M-Ray: sen oradaki silahlara meraklı ergen, ben de önüne geleni çat çat vurmuş artık sayısını bile unutmuş gazi kurt um
M-Ray: cool laflarımla
M-Ray: correspond ettiğimiz kişiler
affedilmeyen216: sie ordan
affedilmeyen216: :D
affedilmeyen216: böyle götün durup dururken kalkıo ya
M-Ray: çok pis laflar koydum hasancım kusura bakma ama :D
affedilmeyen216: kafanın tam üstüne baltayı geçiresim gelio
M-Ray: ahhaahahahahahahah
affedilmeyen216: havada ölmüş gibi olurdun
M-Ray: şimdi oraya bu olayı yorum olarak yazıcam, video nun altına
M-Ray: istersen girip dislike veririsn :D

affedilmeyen216: oğlum seni cidden pataklısayım gelio
affedilmeyen216: sonra vay efendim ben niye hastaneddeyim
affedilmeyen216: hastane parasını öde o kadar burs alıon deme
M-Ray: :DD::D
M-Ray: iyi güldürdün gene ha :D
M-Ray: eyvallah
affedilmeyen216: ya şaka maka cidden gözünü felan morartabilrim
affedilmeyen216: ciddi diom
affedilmeyen216: şaka deil espri deil
affedilmeyen216: haberin ola
affedilmeyen216: şaşırma
affedilmeyen216: benden bekle böyle şeyler
M-Ray: hoaohaoahoahoaho
M-Ray: poahoaoahohaoh
M-Ray: sir yes sir!
M-Ray: yazdım yorumu
M-Ray: as me and my friend were discussing about who likes the great gun that was used during world war 2 named " thompson" more than the other, i told my friend this ( remembering this scene );

"i dont know its nickname, i dont know the bullet type it uses, i just know that i had killed many more men than you, you using that gun."

and then when he didnt understand what i meant, i posted him this video and said, " you are that dude who is very anxious about guns so much, and i am that veteran who has killed even more men than he could remember " referring to my good old Call of Duty 2 multiplayer times :)
M-Ray: girip dislike verevbilirsin :D
affedilmeyen216 is now Offline.
affedilmeyen216 is currently offline, they will receive your message the next time they log in.

M-Ray: hahahahah

Yorumlar